Med facebook annoncer kan du nemt få flere til at følge dit nyhedsbrev

21 december 2016 Emilie Jacobsen

Det kan være en god ide for dig at sende et nyhedsbrev ud til dine kunder eller dem, der interesserer sig for din blog, din organisation eller forening. Det kan nemlig gøre det muligt for dig at kommunikere direkte med dem, der er interesserede i forhold til gode tilbud, nye blogposts eller tiltag eller beslutninger, der er vigtige for dem. Men hvordan kan du få flere til at tilmelde dig dit nyhedsbrev? Det kan du for eksempel gøre ved hjælp af Facebook annoncering

Hvis du ikke helt kan se, hvordan det skal kunne lade sig gøre, kan du med fordel kontakte et bureau som We are humans. De har mange års erfaring med at hjælpe andre firmaer med Facebook annoncering og kan nemt og hurtigt hjælpe dig videre, så du får den form for annoncering, der passer bedst til dig. Hvis du gerne vil have flere til at følge dit nyhedsbrev, starter I med at lægge en strategi for, hvordan det er muligt. 

Der er to store fordele ved at annoncere på Facebook i forhold til at få flere til at følge dit nyhedsbrev. Det er først og fremmest, at du kan målrette dine annoncer ret præcist. Det giver en meget større sandsynlighed for, at du får nogle flere til at følge dig. Når det er noget, der ligger inden for deres interessefelt, vil de naturligt interessere sig mere for det. 

En anden fordel ved Facebook er, at der allerede ligger en række oplysninger på Facebook som navn og alder. Det gør, at du kan sætte dit formularen til dit nyhedsbrev op, så der er meget lidt, som dine nye følgere selv skal udfylde. På den måde undgår du, at de kører sure i at skulle udfylde en lang formular, inden de kan komme til at følge dit nyhedsbrev.

Hvis der er nogle særlige ting, som du gerne vil vide i forhold til dit nyhedsbrev, kan We are humans også hjælpe dig med, hvordan du finder ud af det. Det kan være, at du har en blog, der handler om mode og skønhed og gerne vil målrette dine nyhedsbreve, hvis der for eksempel er nogle, der kun er interesserede i mode eller nogle, der kun er interesserede i skønhed. 

Det samme kan være smart, hvis du har en webshop, der sælger flere forskellige ting. Det kan være, at du både sælger udstyr til biler og motorcykler, men at der er nogle, der kun er interesserede i en af delene. 

Flere Nyheder